lauantai 3. maaliskuuta 2012

10 hyvää mieltä tuottavaa asiaa :-)

Tervehdys Teillen, vihiroonki...!

Sain haasteen kirjata ylös 10 hyvää mieltä tuottavaa asiaa. Olen noita asioita miettinyt pitkän tovin, osittain siksi että kotona ei netti ole toiminut. Nyt niitä hyviä mieliä tulee, satunnaisessa järjestyksessä :-).


  1. ... ja tärkein hyvää mieltä tuottava asia on ehdottomasti Intternetti. Olen ollut kuusi (6) päivää ilman nettiä ja olen kuin kippee kissa. Taidan ottaa oman nettiyhteyden kotiin.
  2. Potkukelkkaretki. Ja nyt tiedän haluavani suomalaisen (!) potkukelkan. Norjalaiset ovat ihan kauniita, mutta varsin vempuloita ja kalliita.
  3. Uudet Marimekon lakanat, joihin on ihana iltaisin kömpiä ja yllättävän mukavaa herätä niistä virkeänä aamulla. (Kiitos Äiti :-)).
  4. Uudet suomalaiset, ruotsalaiset ja norjalaiset ystävät ja tuttavat.
  5. Mielekäs työ.
  6. Oppia kutomaan villasukkia, koska luulin sen olevan vähintään ydinfysiikkaa = mahdotonta. Kolmas pari valmistumassa kuukauden sisällä.
  7. Valo, joka on täällä kokoajan ja jokapuolella niin erilainen.
  8. Lumisade.
  9. Norjalainen positiivisuus ja iloisuus, jotka tempaavat mukaansa.
  10. Uusien makujen iloittelu, joka välillä on vähemmän iloista. Esim. kalanmaksa keitettynä omassa liemessään ei ole vielä vakuuttanut minun makuhermojani.
Näitä asioita on ollut hienoa miettiä. Kuten myös täällä blogimaailmassa leviäviä haasteita asioista, joista haaveilen ja haluan. Niitä olisi hyvä miettiä ilman haasteitakin. Mitä Minä oikeasti haluan? Mikä on Minulle oikeasti tärkeää? Miten Minä haluan elämäni elää?
Suuria asioita mietittäväksi elämän polulla.

2 kommenttia:

  1. Näitä haasteita on kyllä kiva lueskella ja tuo internet olisi minunkin ehdottomasti pitänyt laittaa omalle kymppilistalleni. En tiedä mitä tekisin ilman... :) Ja totta puhut, näitä pitäisi miettiä muutenkin ilman blogihaasteita.

    VastaaPoista
  2. Ja kauheeta. En laittanut Poikasiani listalle, vaikka ovat joka päivä mielessäni. He olkoon se näkymätön ja tärkein asia...

    VastaaPoista